REGULAMIN
APLIKACJI BEEGROW
Aplikacja mobilna/
Aplikacja/Aplikacja
BeeGrow.
Aplikacja dla systemu operacyjnego Android oraz Aplikacja dla
systemu operacyjnego iOS.
Aplikacja Android - oprogramowanie dla systemu operacyjnego
Android możliwe do pobrania przez Użytkownika za
pośrednictwem platformy Google Play, instalowane w pamięci
Urządzenia końcowego Użytkownika.
Aplikacja iOS - oprogramowanie komputerowe dla systemu
operacyjnego iOS możliwe do pobrania przez Użytkownika za
pośrednictwem platformy App Store, instalowane w pamięci
Urządzenia końcowego Użytkownika.
Oprogramowanie składa się z części serwerowej, działającej na
serwerach Usługodawcy, oraz z części działającej w aplikacji
mobilnej „BeeGrow” zainstalowanej przez Użytkownika Usługi.
W ramach Aplikacji z wykorzystaniem Konta Użytkownika,
Użytkownik może korzystać z Usług oferowanych przez
Usługodawcę. Aplikcja jest bezpłatnie udostępniana do pobrania i
użytkowania.
Konto Użytkownika
Elektroniczny obiekt modelu danych, reprezentujący pojedynczego
Użytkownika w Aplikacji. Aby rozpocząć korzystanie z Usługi,
Użytkownik musi utworzyć Konto w Aplikacji poprzez
wypełnienie elektronicznego Formularza Rejestracyjnego.
Polityka Prywatności
dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i
przetwarzania danych osobowych Użytkowników; Polityka
Prywatności stanowi uzupełnienie niniejszego Regulaminu i jest
dostępna w ustawieniach Aplikacji.
Regulamin
niniejszy Regulamin realizacji Umów i świadczenia Usług
elektronicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2019, poz. 123,
z)źn zm.); określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem
Aplikacji, wskazujących na poszczególne części Aplikacji.
Usługodawca
OSMIA FUTURE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z
siedzibą w Puławach, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-110 Puławy,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy
Lublin- Wschód w Lublinie, z siedzibą w Świdniku, VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS:
843397, posiadająca NIP: 7162829382, REGON: 386141885,
właściciel Aplikacji BeeGrow.
1
Umowa
umowa zawarta pomię dzy Usługodawcą, a Użytkownikiem
dotycząca świadczenia usług w ramach Aplikacji na warunkach i
zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
Usługa
świadczenie wykonywane przez Usługodawcę na rzecz
Użytkownika, polegająca na udostępnieniu funkcjonalności
Aplikacji na drodze elektronicznej, zapewnieniu sprawnego
działania Aplikacji oraz przechowywaniu, przetwarzaniu i
zabezpieczeniu danych wprowadzanych przez Użytkownika do
Aplikacji, usługi wskazane w punkcie 3 ninejszego regulaminu
oraz Opcje Dodatkowe.
Użytkownik
1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, korzystająca z Usług na zasadach wskazanych w
Regulaminie (2) osoba prawna; albo (3) jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której
ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca albo
zamierzająca korzystać z Usług Elektronicznych dostępnych w
Aplikacji; Użytkownikami Aplikacji mogą być w
szczególności: samorządy terytorialne, działkowcy, właściciele
gospodarstw sadowniczych oraz grupy producentów owoców.
Opcje Dodaktowe
Dostępna odpłatna usługa dla zarejestrowanych Użytkowników
korzystających z Aplikacji polegająca na możliwości wynajmu uli
do hodowli murarki ogrodowej (pszczół samotnic) wraz z
konserwacją uli, zakupu termometrów, zakupów w sklepie
internetowym.
Ceny
Aktualnie obowiązujące ceny towarów i usług pozostające w
ofercie Aplikacji.
Rozporządzenie
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych).
Formularz
Rejestracyjny
Formularz dostępny w Aplikacji, za pomocą którego Użytkownik,
po jego wypełnieniu uzyskuje dostęp do Konta Użytkownika i
może korzystać w pełni z Usług dostępnych w Aplikacji.
Konto Użytkownika /
Konto
usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
wydzielona indywidualnie Użytkownikowi część Aplikacji, która
pozwala na korzystanie z Usług; oznacza rejestrację Użytkownika
w Aplikacji lub współpracownika Użytkownika; utworzone konto
zawiera dane Użytkownika przetwarzane zgodnie z Polityką
Prywatności.
2
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1.1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania z Usług świadczonych
przez Usługodawcę, w tym zasady korzystania w Aplikacji z Usług.
1.2. Niniejszy Regulamin jest udostępniany w Aplikacji nieodpłatnie każdemu
Użytkownikowi przed zawarciem Umowy, a także na jego żądanie w taki
sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za
pomocą systemu teleinformatycznego i operatora, z którego korzysta Użytkownik.
1.3. Użytkownik może skorzystać z Usług dopiero po uprzednim zapoznaniu się i
akceptacji treści Regulaminu oraz Polityki Prywatności. W przypadku braku
akceptacji Regulaminu lub Polityki Prywatności przez Użytkownika, nie może on
korzystać z Usług. W odniesieniu do Użytkownika niebędącego konsumentem,
uważa się, że z chwilą rozpoczęcia korzystania z Usług, zaakceptował on
Regulamin oraz Politykę Prywatności bez zastrzeżeń.
1.4. Polityka Prywatności, dostępna w ustawieniach aplikacji stanowi uzupełnienie
Regulaminu.
1.5. Usługodawca zastrzega sobie możliwość modyfikacji Regulaminu Usługi w
Aplikacji, o czym każdorazowo poinformuje Użytkowników aplikacji.
1.6. Usługodawca zastrzega sobie możliwość dodawania, usuwania i modyfikowania
Usługa Płatności
oznacza usługę płatności online za usługi i towary dostępne dla
Użytkowników w Aplikacji w części płatnej, w tym Opcje
Dodatkowe, przy czym usługi płatnicze są świadczone przez
partnera Usługodawcy - PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu
(Przelewy24).
RODO
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE.
Konsument
podmiot w rozumieniu art. 22
1
kodeksu cywilnego, czyli osoba
fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej (w tym
zawarcia umowy o świadczenie usług objętych Regulaminem)
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
Siła Wyższa
zdarzenie zewnętrzne, którego Użytkownik oraz Usługodawca nie
mogli przewidzieć i któremu nie mogli zapobiec, uniemożliwiające
korzystanie z Aplikacji w całości lub części, na stałe lub na pewien
czas, któremu Użytkownik lub Usługodawca nie mógł
przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności i które nie
było efektem błędów lub zaniedbań Użytkownika lub
Usługodawcy dotkniętego jej działaniem.
3
planów funkcjonowania Usług w Aplikacji. W przypadku nastąpienia takiej zmiany,
Użytkownik zostanie poinformowany w Aplikacji.
1.7. Jeśli nie określono inaczej, zmiana Regulaminu lub Cen, zaczyna obowiązywać od
pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.
2. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
2.1. W celu korzystania z Usług oraz funkcjonalności Aplikacji po stronie Użytkownika
spełnione muszą zostać następujące minimalne wymagania techniczne: (a) smartfon
z oprogramowaniem Android lub IOS posiadający dostęp do Internetu
umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Aplikacji oraz prawidłowe
wyświetlenie jej interfejsu, (b) aktywne konto poczty elektronicznej (email); (c)
aktywny numer telefonu komórkowego.
2.2. Korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne z zastrzeżeniem możliwych kosztów
transmisji danych, które wynikają z umów zawieranych przez Użytkowników z
operatorami telekomunikacyjnymi lub innymi dostawcami Internetu oraz z zakresu
takiej transmisji danych. Użytkownik może ponosić koszty poszczególnych Opcji
Dodatkowych dostępnych za pomocą Aplikacji w sposób oraz na zasadach
wskazanych w Regulaminie i zgodnie z podanymi Cenami. Odpłatne pozostają
Opcje Dodatkowe.
2.3. Zabrania się dostarczania treści bezprawnych oraz korzystania z Usług w sposób
sprzeczny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa,
dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego.
2.4. Elementy składowe Aplikacji, w tym design i treści, chronione są prawem
autorskim i/lub innymi prawami dotyczącymi własności intelektualnej. Elementy te
nie mogą być przez Użytkownika reprodukowane, rozpowszechniane lub
publikowane, częściowo lub w całości bez zgody Usługodawcy. W szczególności
Regulamin nie pozwala Użytkownikowi na reprodukowanie, rozpowszechnianie,
wypożyczenie, zbywanie oraz każdy inny sposób redystrybucji pośredniej i
bezpośredniej, zarówno odpłatne, jak i nieodpłatne, elementów Aplikacji z
pominięciem Usługodawcy.
3. ZAKRES USŁUG I ZASADY KORZYSTANIA APLIKACJI
3.1 W ramach Aplikacji Użytkownikowi przedstawiany jest zautomatyzowany system
do hodowli pszczół samotnic ( murarki ogrodowej) w celu lepszego zapylania
upraw. Aplikacja ma za zadanie zarządzanie zapylaniem poszczególnych upraw u
Użytkowników.
3.2 Za pomocą Aplikacji Użytkownik może określić ilość i rozmieszczenie uli na
plantacji w zależności od rozmiaru działki, intensywności uprawy i gatunku roślin
uprawnych.
3.3 W Aplikacji Użytkownik określa na mapie swoje działki, gatunek roślin
uprawnych, zagęszczenie roślin i na tej podstawie aplikacja rozmieszcza ule.
Podczas serwisu urządzenie przekazuje do aplikacji informacje dzięki czemu po
sezonie Aplikacja przekazuje Użytkownikowi dokładną informację ile kokonów
pszczół znajdowało się w konkretnym ulu.
3.4 Za pośrednictwem Aplikacji poprzez zautomatyzowane algorytmy określone
zostaje, czy zaproponowana ilość uli jest optymalna i właściwa pod kątem
4
optymalnego zapylenia. Aplikacja odpowiednio proponuje zwiększenie lub
zmniejszenie ilości uli na danej uprawie, tak aby zapylenie było jak najbardziej
ekonomiczne.
3.5 Aplikacja zapewnia możliwość skorzystania z usługi wynajmu uli, która polega na
wynajęciu określonej ilości uli do hodowli murarki ogrodowej (pszczół samotnic),
po kliknięciu w odpowiedni przycisk zamówienia usług serwisu w Aplikacji, dalej
jako „Usługa Najmu”.
3.6 W ramach Usługi Najmu aplikacja zapewnia usługę serwisowania, która polega na
wyjęciu, dezynfekcji, czyszczeniu, pakowaniu, liczeniu kokonów, oraz
czyszczeniu, dezynfekcji i składaniu ula w całość, celem jego wykorzystania w
kolejnym sezonie, dalej jako Usługa Serwisowania”. Usługa Serwisowania
odbywa się na warunkach opisanych w Aplikacji. W przypadku klientów którzy
będą mieli powyżej 50 uli wynajętych serwis będzie odbywał się u nich, natomiast
użytkownicy wynajmujący mniejszą ilość będą zobowiązani dostarczyć ule na
adres Usługodawcy, gdzie odbędzie się Usługa Serwisowania lub na inny adres
wskazany przez Usługodawcę. Po sezonie (jesień, zima) Usługa Serwisowania
może być przedmiotem odrębnych, indywidualnych ustaleń z Usługodawcą. Usługa
Serwisowania.
3.7 Aplikacja zapewnia możliwość skorzystania z zakupu termometru
synchronizowanego z aplikacją, do termometru dodawana jest karta sim, którą
użytkownik zobowiązany jest zarejestrować oraz aktywować, po kliknięciu w
odpowiedni przycisk zamówienia usług serwisu w Aplikacji, dalej jako Zakup
Termometru”. Termometr umożliwia informowanie Użytkownika o zbyt niskich
temperaturach za pomocą powiadomień push (alarm przymrozkowy).
3.8 Aplikacja zapewnia możliwość skorzystania z zakupu środków ochrony roślin oraz
innych produktów, po kliknięciu w odpowiedni przycisk zamówienia usług serwisu
w Aplikacji, dalej jako „Sklep internetowy
3.9 Aplikacja zapewnia możliwość skorzystania z możliwości sprzedaży i kupna
kokonów, po kliknięciu w odpowiedni przycisk zamówienia usług serwisu w
Aplikacji, dalej jako „Giełda Kokonów
3.10 Usługi świadczone poprzez Aplikację nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
cywilnego.
3.11 Możliwość świadczenia usług określonych w niniejszym punkcie Regulaminu
może być uzależniona od wybranych przez Użytkownika preferencji użytkowania
system Aplikacji w tym w zakresie uruchomienia modułów GSM, LTE, GPS, reguł
dostępowych Aplikacji do systemu i innych aplikacji. Użytkownik może dokonać
zmian w tych preferencjach na zasadach i w sposób określony przez dostawcę lub
podmiot odpowiedzialny za system poprzez Aplikację.
3.12 Niektóre usługi spośród wskazanych w ust. 2 mogą wymagać dla pełnego ich
świadczenia instalacji przez Użytkownika na Systemie oprogramowania
podmiotów trzecich.
4. UŻYTKOWNICY
4.1. Użytkownikami mogą być (1) osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają
pełną zdolność do czynności prawnych; (2) osoby prawne; albo (3) jednostki
organizacyjne nieposiadająca osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje
zdolność prawną; - korzystające albo zamierzające korzystać z Usług dostępnych w
Aplikacji.
5
5. WYMAGANIA TECHNICZNE ORAZ PRZERWA TECHNICZNA
5.1. Użytkownik musi spełniać następujące wymagania techniczne do korzystania z
Aplikacji:
5.1.1 numer telefonu komórkowego zarejestrowany w polskiej sieci operatora telefonii
komórkowej,
5.1.2 połączenie z siecią Internet – w celu pobrania Aplikacji oraz w celu korzystania
z Usług Aplikacji wymagających połączenia z tą siecią,
5.1.3 mobilne urządzenie elektroniczne (typu tablet lub smartfon) działające w oparciu
o następujące systemy operacyjne i ich wersje: (a) Android w wersji 7.1.2 i wyższej,
(b) iOS w wersji 11 i wyższej.
5.2. Wymagania w przedmiocie wersji systemów operacyjnych, określone w punkcie 5.1
powyżej, stanowią wymagania minimalne. Według najlepszej wiedzy Usługodawcy
możliwe jest również korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem niższych wersji
systemów, niż wymienionych w pkt. 5.1 Regulaminu, jednakże jedynie systemy
operacyjne w wersjach wskazanych w powyższym punkcie zapewniają prawidłowe
działanie Aplikacji.
5.3. Za wszelkie problemy wynikające ze stosowania urządzeń lub systemów
operacyjnych nie spełniających wymogów opisanych w niniejszym pkt 5.1, w
szczególnoś ci za spowodowane tym nieprawidłowe funkcjonowanie Aplikacji,
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
5.4. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dostęp za pośrednictwem Aplikacji do
danych z serwerów Aplikacji był możliwy przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w
tygodniu, co nie wyłącza uprawnienia Usługodawcy do zarządzenia przerwy technicznej
i czasowego ograniczenia bądź wyłączenie w całości lub w części powyższego dostępu.
6. KONTO I UMOWA
6.1. W celu skorzystania ze wszystkich Usług w Aplikacji, Użytkownik musi mieć
aktywne i zarejestrowane Konto Użytkownika. W tym celu Użytkownik dopełnia
procedury rejestracji za pośrednictwem Aplikacji poprzez Formularz Rejestracyjny.
6.2. Korzystanie z Aplikacji wymaga rejestracji na Konta Użytkownika. Rejestracja
polega na wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego znajdującego się w
oznaczonych miejscach Aplikacji. W Formularzu Rejestracyjnym Użytkownik
podaje dane, a następnie potwierdza chęć rejestracji za pomocą kliknięcia w link
aktywacyjny przesłany przez Aplikację na podany przy rejestracji adres mailowy, co
następuje przez przepisanie przez Użytkownika kodu wysłanego na podany podczas
rejestracji numer telefonu.
6.3. Z chwilą rejestracji Konta Użytkownika, pomiędzy Usługodawcą, a Użytkownikiem
zostaje zawarta Umowa na czas nieoznaczony.
6.4. Aplikacja może wysyłać aktywnym Użytkownikom wiadomości email lub
powiadomienia push dotyczące zmian w zakresie korzystania z Usług.
6.5. Procedura rejestracji polega na wypełnieniu elektronicznego Formularza
Rejestracyjnego oraz akceptacji Regulaminu jak też odznaczenia zgód (checkbox) w
zakresie materii wskazanych przez Usługodawcę, w tym Regulaminu i Polityki
Prywatności. Wraz z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności
przez Użytkownika następuje zawarcie Umowy Użytkownika z Usługodawcą w
6
przedmiocie zasad korzystania z Usług w Aplikacji.
6.6. Użytkownik jest odpowiedzialny za to, co dzieje się na jego Koncie, jak i za jego
pośrednictwem (chyba że doszło do włamania się osoby trzeciej na jego Konto).
Użytkownik nie może udostępniać Konta osobom trzecim i jest odpowiedzialny za
zachowanie w poufności swojego loginu oraz hasła. Jeżeli Użytkownik zauważy, że
ktoś nieautoryzowany korzysta lub korzystał z jego Konta, zobowiązany jest
niezwłocznie poinformować o tym Usługodawcę. Konto jest też niezbywalne i
nieprzenaszalne.
6.7. Rejestracja Konta oraz jego prowadzenie i korzystanie z Usług i funkcjonalności
Aplikacji są bezpłatne, poza Opcjami Dodatkowymi dostępnymi w Aplikacji.
6.8. Korzystanie z Opcji Dodatkowych za pomocą Aplikacji podlega dodatkowym
opłatom oraz jest dostępne dopiero po zaznaczeniu właściwego pola (checkboxa)
przez Użytkownika. Zaznaczenie pola (checkboxa) oznacza oświadczenie
Użytkownika o chęci korzystania z Opcji Dodatkowych, z tym opłatami
widocznymi w Aplikacji.
6.9. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto Użytkownika w Aplikacji.
Nie jest dopuszczalne tworzenie przez tego samego Użytkownika wielu Kont z
wykorzystaniem tych samych danych, w szczególności nie jest dopuszczalne
utworzenie więcej niż jednego Konta z wykorzystaniem tego samego numeru
telefonu/ maila. Konta utworzone przez Użytkownika ponad limit określony w
zdaniu pierwszym mogą być usunięte przez Usługodawcę. Użytkownik zostanie
poinformowany o usunięciu takiego Konta w wiadomości sms przesłanej na numer
telefonu użyty przy rejestracji.
6.10. Użytkownik może uruchomić Aplikację na kilku Urządzeniach dla tego samego
poprzez wpisanie loginu i hasła. Część ustawień Aplikacji (między innymi
wyrażone w niej zgody) są przechowywane na serwerach Aplikacji i nie muszą być
modyfikowane przy aktywowaniu konta na innym urządzeniu.
6.11.Użytkownik, dla skutecznej rejestracji Konta oraz korzystania z Usług, jest
zobowiązany podać w Formularzu Rejestracyjnym prawdziwy i używany przez
niego numer e-mail. W przypadku podania nieprawidłowego e-maila, nie nastąpi
aktywacja Konta.
6.12.Użytkownik po dokonaniu autoryzacji rejestracji Konta (poprzez zweryfikowanie
adresu e-mailowego) otrzyma dostęp do funkcjonalności Aplikacji.
6.14.Usługodawca może w każdym czasie weryfikować dane każdego Użytkownika
użyte w czasie rejestracji w zakresie zgodności dokonanej rejestracji z
postanowieniami Regulaminu.
7.OGÓLNE OBOWIĄZKI STRON
7.1.Aplikacja dostępna jest dla Użytkownikόw przez całą dobę. Usługodawca zastrzega
sobie prawo do krótkich przerw wynikających z okresowej konserwacji Aplikacji
lub spowodowanych zdarzeniami losowymi.
7.2.Usługodawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy wszelkich usterek lub
awarii uniemożliwiających lub utrudniających dostęp do Aplikacji.
7.3.Użytkownik korzystając z Usług, wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT od
Operatora Serwisu drogą elektroniczną, zgodnie z art. 106n ust. 1 Ustawy z dnia 11
marca 2004 r. (Dz.U. 2021, poz. 685, ze zm.) o podatku od towarów i usług.
7.4.Operator Aplikacji umożliwia Użytkownikowi wysyłanie faktur w wersji
7
elektronicznej. Użytkownik oświadcza, iż otrzymał od swoich kontrahentów
stosowną zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną w rozumieniu art. 106n
ust. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
7.5.Użytkownicy zobowiązują się do korzystania z Usług w sposób nienaruszający
praw osób trzecich (dóbr osobistych, praw autorskich), dobrych obyczajów i
przepisów prawa.
7.6.Użytkownik jest właścicielem całej treści wprowadzonej za pomocą Usługi do
Aplikacji, za którą Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Wszelką
odpowiedzialność, wynikającą z przepisów prawa, dotyczącą publikacji treści przez
Użytkownika ponosi Użytkownik.
7.7 W przypadku otrzymania zgłoszenia o bezprawnym charakterze danych
zamieszczonych przez Użytkownika w Aplikacji Usługodawca ma prawo, zgodnie z
art. 14 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, do uniemożliwienia dostępu do danych Użytkownika. W takim
przypadku Użytkownik zostanie powiadomiony o wprowadzeniu blokady Konta
Użytkownika.
7.8.Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia wybranych treści, niezgodnych
z)prawem, wprowadzonych przez Użytkownika w Aplikacji.
7.9.Użytkownik zezwala Usługodawcy na instalację narzędzi umożliwiających zdalny
dostęp do serwera/ów, na którym/ch posadowione są bazy danych Aplikacji wraz z
bazą danych, jak również uruchomienie sesji aplikacji zdalnej celem świadczenia
usług objętych przedmiotem Umowy.
8. PŁATNOŚCI
8.1. Korzystanie i dostęp do Aplikacji w zakresie Usług podstawowych dla
Użytkowników są bezpłatne
8.2. Użytkownicy mają możliwość skorzystania z Opcji Dodatkowych, które są odpłatne.
8.3. Płatności odbywają się sposobem szybkich płatności - realizowanie transakcji przez
Użytkowników podczas korzystania z Opcji Dodatkowych, zgodnie z Cenami, dzięki
jednemu z istniejących na rynku systemów szybkich płatności,
8.4.Wszelkie płatności w ramach Aplikacji będą dokonywane za pośrednictwem
Operatora Płatności, zgodnych z wewnętrznymi regulaminami i zasadami
wykonywania płatności za pośrednictwem Przelewy24 - https://www.przelewy24.pl/
regulamin.
8.5. Kwoty płatności są objęte Cenami określonymi w Aplikacji.
8.6. Usługodawca jest uprawniony do pobierania opłat w ramach świadczonych Usług
zgodnie ze wskazanymi Cenami w Aplikacji. Użytkownik akceptuje fakt, że
Usługodawca jest uprawniony do zmiany Cen. W przypadku braku zgody
Użytkownika na którąkolwiek z proponowanych zmian, Użytkownik może
zdecydować się na zakończenie współpracy z Usługodawcą i zamknięcie swojego
Konta. Zmiany Cen nie będą miały zastosowania do trwających transakcji.
8.7. Faktury za usługi będą wysyłane wyłącznie drogą elektroniczną tj. na adres email
Użytkownika danego Konta założonego w Serwisie.
8.8. Usługodawca i Użytkownicy upoważniają się wzajemnie do korzystania z faktur w
formie elektronicznej. W przypadku gdy Użytkownik nie jest zobowiązany do
wystawienia faktury VAT rozliczenia prowadzone są w oparciu o rachunki, do
których odpowiednio stosuje się postanowienia prawa dotyczące rozliczeń faktur
VAT.
8
8.9.Użytkownicy z tytułu świadczonych Usług są zobowiązani we własnym zakresie i
na własny koszt dokonywać rozliczeń z tytułu zobowiązań podatkowych (innych
zobowiązań publicznoprawnych) związanych z realizacją Usług i z osiągniętymi na
jej podstawie przychodami.
9. ZACHOWANIE POUFNOŚCI
9.1. Strony zobowiązują się wzajemnie do zachowania w poufności wszelkich informacji
pozyskanych w trakcie realizacji Umowy, co do których mogą powziąć podejrzenie,
iż są poufnymi informacjami handlowymi lub, że jako takie traktowane są przez
drugą stronę. W szczególności za dane takie uznaje się: dane osobowe osób
wprowadzonych do Aplikacji, dane osobowe Użytkowników, dane finansowe
Użytkowników.
9.2. Usługodawca gwarantuje, że do przetwarzania danych osobowych pochodzących z
Aplikacji dopuszczeni będą wyłącznie pracownicy Usługodawcy lub osoby
świadczące na rzecz Usługodawcy pracę na podstawie innego stosunku prawnego.
9.3. Przetwarzanie danych Użytkowników przez Usługodawcę odbywa się zgodnie z
Polityką Prywatności.
10. POWIADOMIENIA
10.1. W ramach Aplikacji udostępniony może być również powiadomienia push, z których
korzystanie odbywa się nieodpłatnie. Użytkownik może w każdym momencie
zrezygnować z powiadomień push.
10.2. Korzystanie z powiadomień push jest w pełni dobrowolne.
11. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
11.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności)za szkody:
11.1.1. wynikłe z winy Użytkownika, w tym w ramach następujących okoliczności: (a)
naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu, (b)
udostępnienia przez Użytkownika danych logowania do Konta osobom trzecim,
(c) niewłaściwego sposobu korzystania z Aplikacji d) niewłaściwego sposobu
korzystania z zaleceń Aplikacji, kreowania i umieszczania dokumentów i
informacji w Aplikacji;
11.1.2. wyrządzone osobom trzecim, powstałe w wyniku korzystania przez
Użytkownika z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami
prawa;
11.1.3. niebezpieczeństw związanych z użytkowaniem sieci: ataków hakerskich,
zainfekowania systemu przez wirusy lub zdarzeń podobnych;
11.1.4. powstałe na skutek ograniczenia, przerwania lub zaprzestania świadczenia Usług
na rzecz Użytkownika w związku z naruszeniem przez niego Regulaminu;
11.1.5. informacje oraz materiały pobrane, zamieszczone w Aplikacji lub wysyłane za
pośrednictwem sieci Internet przez Użytkownika;
11.1.6. utratę lub uszkodzenie danych przechowywanych przez Użytkowników w
Aplikacji, spowodowaną działaniem czynników zewnętrznych (np. awaria
Aplikacji) lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy
(działanie osób trzecich), w tym zawinionymi przez Użytkowników;
9
11.1.7. podania przez Użytkowników nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych
danych lub informacji;
11.1.8. spowodowane nieprawidłowym korzystaniem z Usług przez Użytkowników;
11.1.9. spowodowane usterkami w działaniu innych systemów, które nie są
utrzymywane przez Usługodawcę, a wpływają na pracę Aplikacji, w tym sieci
Internet;
11.1.10.spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem operacji
realizowanych za pośrednictwem Aplikacji, jeśli spowodowane zostało to wadą
teletransmisyjną, techniczną, awarią urządzeń lub przerwaniem połączenia;
11.1.11.spowodowane brakiem ciągłości dostarczania Usług, będące następstwem
okoliczności, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa,
działania i zaniechania osób trzecich itp.).
11.2. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Aplikacja działała w sposób niezakłócony.
Usługodawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za żadne szkody powstałe w wyniku
przerw w działaniu, awarii czy wad technicznych Aplikacji. Usługodawca nie ponosi
odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy w
zakresie Usługi lub problemy w korzystaniu z Aplikacji bądź Usługi, jeżeli nastąpiły
one wskutek zdarzeń, których Usługodawca przy zachowaniu należytej staranności nie
był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, jak tez wskutek zdarzeń
losowych („siła wyższa”) .
11.3. W przypadku utraty lub uszkodzenia danych przechowywanych przez Użytkownika w
Aplikacji z winy Usługodawcy, wyłącznym środkiem przysługującym Użytkownikowi
będzie dołożenie przez Usługodawcę uzasadnionych starań w celu odtworzenia
utraconych lub zniszczonych danych na podstawie wiedzy technicznej aktualnej na
dzień utarty danych.
11.4. Usługodawca nie gwarantuje poprawności merytorycznej treści zamieszczanych w
Aplikacji oraz nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek efekty posługiwania się
przez Użytkowników treściami, materiałami i informacjami zamieszczonymi w
Aplikacji.
11.5. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany, wycofania, zawieszenia lub przerwania
dowolnej funkcji lub właściwości Usługi w dowolnym zakresie i w dowolnym czasie.
Usługodawca informuje, że zmiana, wycofanie, zawieszenie lub przerwanie dowolnej
funkcji lub właściwości Usługi nie wymaga uprzedniego ogłoszenia. Zapis ten stosuje
się odpowiednio do zmian cen określanych w Aplikacji, które są oferowane przez
Usługodawcę w zakresie Cen.
11.6. Odpowiedzialność Usługodawcy nie obejmuje odpowiedzialności z tytułu utraconych
korzyści przez Użytkowników.
11.7. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa Usługodawca nie
ponosi odpowiedzialności za szkody bezpośrednie, pośrednie, następcze, niematerialne
lub przypadkowe (z uwzględnieniem bez ograniczeń szkód wynikłych ze strat w
działalności, z niezawartych umów, niezrealizowanych planów hodowli pszczół
samotnic, niezrealizowanych przychodów lub z tytułu przerw w działalności) wnikające
lub będące w powiązaniu z użytkowaniem lub brakiem możliwości korzystania z
Aplikacji i jej zawartości albo na skutek lub w powiązaniu z warunkami niniejszego
Regulaminu, również w wypadkach gdy Usługodawca został powiadomiony o
możliwości powstania takich szkód. Z zastrzeżeniem bezwględnie obowiązujących
przepisów prawa poza warunkami określonymi w niniejszym dokumencie
Usługodawca, w żadnym wypadku nie będzie odpowiedzialny za wszelkie błędy,
nieścisłości, zaniedbania lub inne zaniechania takie jak nieaktualność albo
nieautentyczność jakichkolwiek informacji zawartych w Aplikacji.
10
12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
12.1. Użytkownik może odstąpić od zakupu poszczególnych Opcji Dodatkowych zawartych
na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie o chęci
odstąpienia od umowy na piśmie, pisząc na adres Usługodawcy, tj. ul. Ignacego
Mościckiego 1, 24-110 Puławy lub pisząc na adres email: contact@osmiafuture.com, w
terminie do 14 dni (słownie dni czternaście), licząc od dnia otrzymania zamówienia
przez Użytkownika.
12.2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Użytkownika poprzez
przesłanie wypełnionego Formularza Odstąpienia od Umowy lub pisemnego,
jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od Opcji Dodatkowych (podając w
szczególności imię i nazwisko, numer zamówienia, adres korespondencyjny, datę
odbioru wskazanej Opcji Dodatkowej), na adres Usługodawcy, przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy.
12.3. Wzór Formularza Odstąpienia od Umowy stanowi załącznik numer 5 do niniejszej
umowy.
12.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za
niezawartą, a Użytkownik jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony
świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. W przypadku jednak, gdy
zwrócony produkt/ty posiada/ją uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia lub gdy
występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, oświadczenie o
odstąpieniu będzie uznane za nieskuteczne, chyba że powyższe nastąpiło w wyniku
niezgodności produktu z umową.
12.5. Zwrot wzajemnych świadczeń, powinien nastąpić niezwłocznie, nie źniej niż w
terminie do 14 dni, od dnia otrzymania przez Usługodawcę przesyłki zwrotnej na
adresy podane w załączniku numer 5 do niniejszej umowy.
12.6. Zwracany przez Użytkownika Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni
sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Produkt zwracany musi być
kompletny wraz z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na Adres Usługodawcy.
13. REKLAMACJA I POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
13.1. Usługodawca jako sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika za niezgodność z
umową sprzedaży produktu zakupionego przez tego Użytkownika, w zakresie
określonym Ustawą Kodeks cywilny oraz ustawą o Prawach Konsumenta.
13.2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego
Regulaminu nie ogranicza uprawnień Użytkownika jakie przysługują mu na podstawie
przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W
przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie
znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w
szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawa o prawach Konsumenta. W przypadku
stwierdzenia niezgodności dostarczonego Produktu z umową, Użytkownik ma prawo
zł ożenia pisemnej reklamacji zgodnie z postanowieniami pkt 13.5 poniżej.
Rekomendowane jest, żeby reklamację złożyć niezwłocznie od momentu, w którym
Użytkownik dowiedział się o niezgodności Produktu z umową, nie później jednak niż w
terminie dwóch lat od dnia wydania Produktu.
13.3. Jeżeli do odniesienia się przez Usługodawcę do reklamacji Użytkownika lub
wykonania uprawnień Użytkownika wynikających z rękojmi niezbędne będzie
dostarczenie Produktu do Usługodawcy, Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć
11
reklamowany Produkt na Adres Usługodawcy.
13.4. W celu złożenia reklamacji Produktu, niezbędne jest przedstawienie dowodu jego
zakupu (np. paragon, faktura). Prosimy o dostarczenie reklamowanego Produktu wraz z
oświadczeniem o reklamacji.
13.5. Prosimy o podanie następujących informacji w zgłoszeniu reklamacyjnym:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju
i daty wystąpienia wady;
b) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową sprzedaży lub
oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
c) danych kontaktowych składającego reklamację.
13.6. Podstawą reklamacji może być w szczególności: dostarczenie innego produktu niż
zamawiany przez Użytkownika, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, lub
dostarczenie przez Usługodawcę niewłaściwej liczby produktów, w przypadku
dostarczenia produktu innego niż zamawiany prosimy o kontakt na adres wskazany w
pkt. 13.5.
13.7. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od chwili otrzymania
produktu od Użytkownika, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować
Użytkownika, drogą elektroniczną, na podany przez Użytkownika adres e-mail.
13.8. Użytkownik zgłaszający reklamacje powinien dostarczyć reklamowany produkt w
oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem jego zakupu. Brak oryginalnego
opakowania nie ma wpływu na rozpatrzenie reklamacji.
13.9. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Użytkownika istnieje możliwość
naprawy reklamowanego produktu lub wymiany reklamowanego produktu na nowy lub
też w przypadku powtarzającej się wady - zwrot należności na konto bankowe
wskazane przez Użytkownika w korespondencji z Usługodawcą. Zwrot zostaje
zrealizowany w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu rozpatrzenia
reklamacji.
13.10. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu ponosi Usługodawca.
13.11.Usługodawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
13.12. W przypadku rozwiązania Umowy o korzystanie z Aplikacji, Usługodawca dokonuje
niezwłocznej dezaktywacji dostępu Użytkownika do Aplikacji, natomiast Użytkownik
zobowiązany jest do niezwłocznego odinstalowania Aplikacji z Urządzenia mobilnego.
Usunięcie Aplikacji jest tożsame z wypowiedzeniem Umowy ze skutkiem
natychmiastowym, a więc tym samym Użytkownik rezygnuje z Usług.
13.13. Usługodawca może zakończyć swoją relację z Użytkownikiem ze skutkiem
natychmiastowym, w przypadku naruszenia prawa lub postanowień Regulaminu przez
Użytkownika.
13.14.Przedmiotem reklamacji nie mogą być ewentualne drobne błędy działania Aplikacji
nie powodujące utraty lub uszkodzenia danych przechowywanych w Aplikacji.
13.15.)Adres korespondencyjny Usługodawcy:
OSMIA FUTURE sp. z o.o.
ul. Ignacego Mościckiego 1,
24-110 Puławy
14. PRZEDSIĘBIORCY
14.1. Regulację i postanowienia w niniejszym rozdziale 12 oraz 13 dotyczą tylko i
wyłącznie Użytkowników będących konsumentami.
12
14.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z
Użytkownikiem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży może nastąpić bez podania przyczyny i
nie może rodzić z tego tytułu po stronie Użytkownika niebędącego konsumentem
żadnych roszczeń w stosunku do sprzedawcy.
14.3. W wypadku Użytkowników będących usługobiorcami i nie będących jednocześnie
konsumentami usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi
Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym nawet bez wskazywania przyczyn, pod
warunkiem że wysłał Użytkownikowi stosowne oświadczenie.
14.4. Usługodawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności do kilku bądź do
jednego, za poszczególne bądź wszystkie towary. Usługodawca może wymagać
dokonania przedpłaty w całości lub części, niezależnie od wybranego sposobu płatności
oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
14.5. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzi na
Użytkownika z chwilą wydania przez Usługodawcę zamawianego produktu
przewoźnikowi. Z chwilą wydania przewoźnikowi zamawianego produktu przechodzą
na Użytkownika niebędącego konsumentem także wszystkie korzyści i ciężary z
towarem związane. Usługodawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za
utratę, ubytek, uszkodzenie od momentu przyjęcia go przez przewoźnika aż do wydania
go Użytkownikowi.
14.6. Użytkownik nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w
sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że nastąpił ubytek lub
uszkodzenie produktu w czasie jego transportowania, obowiązany jest dokonać
wszelkich czynności niezbędnych i potrzebnych do ustalenia odpowiedzialności
przewoźnika.
14.7.Usługodawca informuje, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego
odpowiedzialność z tytułu rękojmi za produkt wobec Użytkownika nie będącego
konsumentem zostaje wyłączona.
14.8. Odpowiedzialność Usługodawcy jest ograniczona w ramach pojedynczego roszczenia,
jak i za wszystkie roszczenia w sumie, do wysokości zapłaconej. Usługodawca ponosi
odpowiedzialność tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia
umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
14.9. Wszelkie spory między Usługodawcą a Użytkownikiem niebędącym konsumentem
zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
15. PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
15.1. Przepisy dotyczące Konsumenta, zawarte w niniejszym paragrafie, stosuje się również
do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dalej jako
„Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta”).
15.2. Usługodawca informuje, że zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego
odpowiedzialność z tytułu rękojmi za produkt wobec Przedsiębiorcy na prawach
Konsumenta zostaje wyłączona.
16. OBSŁUGA UŻYTKOWNIKA
13
16.1 W przypadku problemów z działaniem Aplikacji lub innego rodzajów problemów
związanych ze świadczeniem Usług, Użytkownik powinien skontaktować się z
Usługodawcą za pośrednictwem wiadomości mailowej skierowanej na adres
contact@osmiafuture.com
16.2 Jeśli zgłoszenie dotyczy błędu występującego w Aplikacji Użytkownik powinien jak
najdokładniej opisać błąd, tak aby Usługodawca mógł niezwłocznie przystąpić do jego
usunięcia.
17. ZMIANA REGULAMINU
17.1. Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości e-mail,
wysłanej na 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym
brzmieniu, jeżeli zmiana regulaminu ma charakter merytoryczny i zmienia istotne
warunku zawartej umowy. W tym czasie Użytkownik ponownie musi zaakceptować lub
odmówić akceptacji Regulaminu.
17.2. Świadczenie Usług rozpoczęte przed zmianą Regulaminu podlega postanowieniom
Regulaminu w wersji obowiązującej w momencie rozpoczęcia świadczenia Usług.
Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Użytkowników.
18. LICENCJA
18.1. Z chwilą pobrania Aplikacji, Usługodawca udziela Użytkownikowi licencji na
korzystanie z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem, przy czym obejmuje to prawo do
jej zwielokrotnienia wyłącznie w zakresie, w jakim zwielokrotnienie jest niezbędne do
uruchomienia, działania i przechowywania Aplikacji w pamięci Urządzenia.
18.2. Licencja, o której mowa w pkt. 18.1 powyżej, nie upoważnia Użytkownika do
udzielenia dalszych licencji, ponadto Użytkownik nie ma prawa w całości lub w
części - zwielokrotniać (poza przypadkiem określonym w pkt. 18.1 powyżej),
dystrybuować, sprzedawać bądź w inny sposób wprowadzać do obrotu lub
rozpowszechniać Aplikacji, w tym przesyłać lub udostępniać w sieci Internet, sieciach
komputerowych, systemach dystrybucji aplikacji mobilnych oraz w jakichkolwiek
innych systemach teleinformatycznych.
18.3. Licencja wygasa z chwilą usunięcia Konta.
19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
19.1. Prawem właściwym dla zobowiązań wynikających z Regulaminu jest prawo polskie.
Umowy zawierane są w języku polskim.
19.2. Konsument ma możliwość skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania
sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR- Alternative Dispute Resolution), w
szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach arbitrażu (sąd
polubowny). Lista instytucji, do których konsument może się zwrócić o rozstrzygnięcie
sporów w ramach ADR znajduje się pod tym linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/
solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/
index_en.htm
19.3. Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem
unijnej aplikacji internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/
consumers/odr/
19.4. Jeżeli Użytkownik nie chce skorzystać z ADR ani ODR, wszelkie spory powstałe na
gruncie Regulaminu lub Usług będą rozstrzygane przez sąd powszechny. Określając
14
15
Załączniki:
Załącznik nr 1
do Regulaminu Aplikacji BeeGrow
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „BeeGrow”
Rozdział 1 - Postanowienia Ogólne
1. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa klientów w PROGRAMIE
LOJALNOŚCIOWYM "BeeGrow".
2. Organizatorem Programu jest Spółka Osmia Future.
Rozdział 2 - Definicje
Używane w Regulaminie określenia odpowiednio oznaczają:
a. Organizator)OSMIA FUTURE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Puławach, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-110 Puławy, wpisana do Krajowego Rejestru
Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin- Wschód w Lublinie, z siedzibą w Świdniku, VI
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 843397,
posiadająca NIP: 7162829382, REGON: 386141885, właściciel Aplikacji BeeGrow.
b. Program)– program lojalnościowy BeeGrow, którego warunki określa niniejszy
Regulamin, kierowany do obecnych i przyszłych klientów Organizatora;
c. Uczestnik –)osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
korzystająca z Usług na zasadach wskazanych w Regulaminie (2) osoba prawna; albo (3)
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną; - korzystająca albo zamierzająca korzystać z Usług Elektronicznych
dostępnych w Aplikacji; Uczestnikami mogą być w szczególności: samorządy terytorialne,
działkowcy, właściciele gospodarstw sadowniczych oraz grupy producentów owoców.
d. Konto BeeGrow –)konto w aplikacji mobilnej BeeGrow, zawierające unikalny login,
umożliwiający przyporządkowanie Konta BeeGrow do danego Uczestnika. Konto BeeGrow
pozwala w szczególności na: odnotowywanie zakupów Uczestnika, sprawdzenie liczby
Punktów Lojalnościowych oraz operacje na własnych danych.
e. Punkty Lojalnościowe –)punkty przyznawane Uczestnikowi za zakupy towarów
dokonanych przez Aplikację oraz za inne aktywności określone w niniejszym Regulaminie;)
Rozdział 3 – Zasady udziału w programie
1. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
2. Uczestnikiem Programu może zostać osoba, która pomyślnie zarejestrowała Konto
Użytkownika, a także wyraziła wolę przystąpienia do Programu i dokonała
rejestracji w Programie poprzez pobranie aplikacji mobilnej BeeGrow i
zarejestrowanie się w aplikacji.
3. Przy rejestracji w Programie Uczestnik podaje dane wskazane w Regulaminie
Aplikacji BeeGrow.
4. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy uczestnictwa w Programie BeeGrow
Uczestnikowi, który podczas rejestracji podał niepełne, błędne lub nieprawdziwe
dane.
16
5. Organizator jest uprawniony do usunięcia Konta BeeGrow Uczestnika oraz
znajdujących się na nim Punktów Lojalnościowych, jeżeli Uczestnik nie
przeprowadzi żadnej transakcji w sklepie Organizatora przez okres kolejnych 24
miesięcy liczonych od dnia ostatniej transakcji.
Rozdział 4 – Konto BeeGrow
1. Każdy Uczestnik należący do Programu jest uprawniony do korzystania z własnego
Konta BeeGrow w aplikacji mobilnej BeeGrow.
2. Logując się na Konto BeeGrow, Uczestnik wpisuje w pole „login” podany przy
rejestracji, a w pole „hasło” wpisuje ustanowione przez siebie hasło.
3. Konto BeeGrow zapewnia Uczestnikowi w szczególności:
1. możliwość podglądu dokonanych przez Aplikację transakcji;
2. możliwość podglądu liczby zebranych Punktów Lojalnościowych;
3. możliwość wglądu, uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych
osobowych Uczestnika;
4. możliwość wprowadzenia lub wycofania zgody na przetwarzanie danych
osobowych w celach marketingowych.
Rozdział 5 – Zasady Działania Programu
1. Program ma zastosowanie w przypadku dokonania zakupów towarów lub usług przy
użyciu Aplikacji;
2. Warunkiem otrzymania Punktów Lojalnościowych jest m.in.: dokonywanie zakupów
w Sklepie Internetowym w Aplikacji lub Zakupu Termometrów lub skorzystania z
usługi Wynajmu Uli i Serwisowania. Ilość punktów możliwych do zdobycia
określona będzie przy każdorazowym zakupie i wynajmie w Aplikacji.
3. Punkty Lojalnościowe nie mogą zostać wymienione na wypłatę gotówki.
4. Punkty Lojalnościowe mogą zostać wymienione na bezpłatne wynajęcie uli.
5. 200 pkt zebranych punktów uprawnia Uczestnika do wynajmu jednego ula.
6. Punkty Lojalnościowe za daną transakcję zostaną dodane na Kontach BeeGrow
Uczestników w ciągu maksymalnie 72 godzin od chwili zakupu,
Rozdział 6 – Postanowienia Końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu, zawieszenia lub
zakończenia Programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu
odpowiednich form informacji, tj. poprzez wiadomość mailową lub telefoniczną.
2. W przypadku zmiany Regulaminu, nowy Regulamin zostanie udostępniony
Uczestnikom przed jego wejściem wycie z co najmniej 14 dniowym
wyprzedzeniem.
3. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu, informacja o tym zostanie
przekazana co najmniej na 14 dni przed takim zawieszeniem lub zakończeniem.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje do czasu zakończenia Programu.
5. Uczestnictwo w Programie nie rodzi po stronie Organizatora innych zobowiązań
poza tymi, które zostały wyraźnie wskazane w niniejszym Regulaminie.
17
6. Regulamin Programu Lojalnościowego BeeGrow stanowi załącznik do Regulaminu
Aplikacji BeeGrow i żadne z jego postanowień nie narusza ustaleń wynikających z
Regulaminu Aplikacji BeeGrow.
Regulamin w obecnym brzmieniu wchodzi w życie z dniem 31.01.2022 r
18
Załącznik nr 2
do Regulaminu Aplikacji BeeGrow
Regulamin wynajmu uli do hodowli murarki ogrodowej
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z wynajmu uli do
hodowli murarki ogrodowej, dostępnego w ramach korzystania z aplikacji mobilnej
BeeGrow.
2. Regulamin wynajmu uli do hodowli murarki ogrodowej stanowi załącznik do
Regulaminu Aplikacji BeeGrow i żadne z jego postanowień nie narusza ustaleń
wynikających z Regulaminu Aplikacji BeeGrow.
3. Kontakt: OSMIA FUTURE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Puławach, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-110 Puławy, e-mail:
contact@osmiafuture.com
II. Definicje:
1. Wynajem – należy przez to rozumieć oddanie Użytkownikowi do używania ula/i do
hodowli murarki ogrodowej na czas określony, za który Użytkownik płaci określoną
kwotę pieniędzy.
2. Aplikacja – należy przez to rozumieć Aplikację mobilną BeeGrow możliwą do
pobrania przez Użytkownika za pośrednictwem platformy Google Play/AppStore,
instalowaną w pamięci Urządzenia końcowego Użytkownika.
3. Zamówienie – należy przez to rozumieć wysłanie przez Użytkownika, poprzez
Aplikację, powiadomienia o chęci Wynajmu ula/i.
4. Działka – należy przez to rozumieć teren, którego właścicielem, dzierżawcą ,
najemcą lub posiadaczem jest Użytkownik i na którym mają zostać rozmieszczone
ule.
5. Serwis – należy przez to rozumieć działania polegające na wyjęciu, dezynfekcji,
czyszczeniu, pakowaniu, liczeniu kokonów oraz czyszczeniu, dezynfekcji i
składaniu ula w całość, dokonywanego przez Usługodawcę.
6. Sezon – należy przez to rozumieć okres od kwietnia do listopada.
7. Ul - system do hodowli pszczół samotnic znany pod nazwą OsmiaBox.
8. Użytkownik – za Użytkownika uważa się Usługobiorcę – zgodnie z definicją
zawartą w regulaminie aplikacji BeeGrow.
III. Zasady ogólne korzystania z Wynajmu
1. Warunkiem korzystania z Wynajmu jest podanie przez Użytkownika: wymaganych
przy rejestracji danych osobowych, akceptacja warunków określonych w niniejszym
Regulaminie, rejestracja Użytkownika w Aplikacji, dokonanie opłaty za Wynajem.
2. Użytkownik zobowiązuje się przestrzegać warunki Regulaminu, w szczególności
dokonać umówioną opłatę oraz używać ula/i zgodnie z zasadami określonymi w
Regulaminie.
19
3. Użytkowanie wynajętego ula/i jest dozwolone wyłącznie na wskazanej/nych w
Zamówieniu działce/kach.
4. Strony Umowy zobowiązane są wzajemnie do powiadamiania się o każdej zmianie
adresów lub innych danych identyfikujących strony, podanych podczas rejestracji w
systemie. Zmiany należy zgłaszać na adres e-mail Usługodawcy.
IV. Odpowiedzialność / Zobowiązanie
1. Użytkownik jest odpowiedzialny za użytkowanie ula/i zgodnie z jego
przeznaczeniem i warunkami Regulaminu. W przypadku nieprzestrzegania
warunków zapisanych w Regulaminie Usługodawca ma prawo do zażądania zwrotu
ula/i w terminie natychmiastowym, na koszt Użytkownika. Informacje dotyczące
zwrotu zostały opisane w punkcie IX niniejszego Regulaminu.
2. Użytkownik zobowiązuje się oddać ul w takim samym stanie jak w momencie
wypożyczenia, dopuszcza się zużycie wynikające ze standardowego użytkowania.
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z naruszenia
przez niego obowiązującego Regulaminu i prawa podczas korzystaniu z Wynajmu.
3. W przypadku kradzieży ula/i dokonanej w trakcie trwania Wynajmu, Użytkownik
ma obowiązek powiadomić o tym Usługodawcę natychmiast po zauważeniu
zaistniałego incydentu.
4. W przypadku udowodnionych zniszczeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania
ula/i Użytkownik zobowiązuje się pokryć koszty wymiany uszkodzonych części i
usług związanych z ich wymianą w celu przywrócenia ulu do stanu pierwotnego,
sprzed wypożyczenia. Za wykonanie niezbędnych napraw Usługodawca wystawi
Użytkownikowi odpowiedni rachunek lub fakturę VAT.
5. Jakiekolwiek celowe zniszczenie własności Usługodawcy będzie skutkować
koniecznością poniesienia przez sprawcę kosztów naprawy lub odtworzenia, a w
konsekwencji może skutkować wszczęciem postępowania sądowego. Usługodawcy
przysługuje prawo do dochodzenia pokrycia wszelkich uzasadnionych kosztów, w
tym kosztów obsługi prawnej, od sprawcy uszkodzeń i zniszczeń.
6. Kara za brak zwrotu jednego ula wynosi 300 zł.
V. Formy Płatności
1. Płatność za Wynajem dokonywana jest poprzez Aplikację mobilną.
2. Wszelkie płatności są przekazywane na rachunek Usługodawcy zgodnie z
postanowieniami Regulaminu Aplikacji BeeGrow.
VI. Wynajem
1. Wynajem uli jest możliwy, gdy Użytkownik posiada aktywny status Konta w
Aplikacji. Przez aktywny status Konta w Aplikacji rozumie się:
a. spełnienie warunków Rejestracji;
b. posiadanie zainstalowanej Aplikacji na telefonie.
2. Ul przekazany jest do wynajęcia niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia
dokonania przelewu.
3. Ul przekazywany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub spedycyjnej na adres
Użytkownika podany przy rejestracji. Na wyraźne życzenie Użytkownika ul może
20
zostać przekazany na inny wskazany adres lub odebrany osobiście przez
użytkownika.
4. Obowiązkiem Użytkownika jest upewnienie się przy odbiorze ula/i, że jest on zdatny
do użytku i nie posiada wad fizycznych.
VII. Czas trwania wynajmu
1. Czas trwania Wynajmu rozpoczyna się w momencie dostarczenia ula/i na adres
Użytkownika bądź odbioru osobistego. Kończy się w momencie zwrotu ula/i
zgodnie z punktem IX niniejszego Regulaminu.
2. Użytkownik ma obowiązek zwrócić ul niezwłocznie po upływie ostatniego dnia, na
jaki ustalono Wynajem. W przypadku serwisu u Użytkownika, zostanie on
poinformowany o terminie serwisu w Aplikacji. Usługi Serwisowania będą
przeprowadzane w miesiącach wrzesień - marzec. Serwis u Użytkownika będzie
odbywać się w przypadku wynajęcia 50 i więcej uli.
VIII. Awarie i Serwis
1. Wszelkie awarie lub usterki powinny być zgłaszane przez Aplikację lub mailowo na
adres Usługodawcy niezwłocznie po zauważeniu usterki.
2. Zabronione jest samodzielne dokonywanie jakichkolwiek napraw, modyfikacji,
wymiany części w wynajmowanym ulu. Jedynym uprawnionym podmiotem do tych
działań jest Serwis Usługodawcy.
3. Na Użytkowniku ciąży obowiązek posiadania możliwości nawiązania kontaktu z
Usługodawcą.
4. Usługodawca zapewnia, na koniec sezonu w ramach Wynajmu Uli przez
Użytkownika Usługę Serwisowania uli, polegający na wyjęciu, dezynfekcji,
czyszczeniu, pakowaniu, liczeniu kokonów oraz czyszczeniu, dezynfekcji i
składaniu ula w całość.
5. W przypadku, gdy Użytkownik posiadać będzie jednocześnie pięćdziesiąt lub więcej
wynajętych uli, Serwis odbywać się będzie we wskazanym przez Użytkownika
miejscu. W przypadku posiadania mniej niż pięćdziesięciu uli, Serwis odbywać się
będzie w siedzibie Usługodawcy, a wszelkie koszty i działania związane z
dostarczeniem uli do Usługodawcy leżeć będą po stronie Użytkownika.
6. Usługa Serwisowania może być przedmiotem odrębnych, indywidualnych ustaleń z
Usługodawcą, w szczególności Usługodawca ma prawo wskazać inny adres zwrotu
dogodny dla Użytkownika.
IX. Zakończenie Wynajmu i Zwrot
1. Zakończenie Wynajmu następuje po zakończeniu sezonu, na jaki został ustalony
Wynajem i zwrocie ulu zgodnie z punktem VII. Usługobiorca może ponownie
dokonać Wynajmu Uli poprzez Aplikację, składając nowe zamówienie, najpóźniej
ostatniego dnia trwania Wynajmu.
2. Użytkownik zobowiązany jest do Zwrotu ula/i poprzez jego osobiste oddanie w
siedzibie Usługodawcy lub poprzez przekazanie ula/i za pośrednictwem firmy
kurierskiej lub spedycyjnej na adres Usługodawcy, chyba że Usługodawca wskaże
inny adres, bardziej dogodny dla Użytkownika.
3. Koszty związane ze zwrotem ula/i ponosi Użytkownik.
21
X. Opłaty
1. Koszt wynajmu ula/i na jeden Sezon wynosi 100 zł (słownie: sto złotych 00/100).
2. Wniesienie opłaty przez Użytkownika odbywa się wyłącznie poprzez Aplikację i
wskazanych w Aplikacji operatorów transakcji internetowych.
3. W przypadku zakończenia Wynajmu przed końcem Sezonu opłata za Wynajem ani
jej część nie podlega zwrotowi.
XI. Odpowiedzialność
1. Usługodawca realizuje usługi związane z obsługą Wynajmu i ponosi
odpowiedzialność za jego należyte funkcjonowanie.
2. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania lub
nienależytego wykonania Umowy, chyba że, niewykonanie lub nienależyte
wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Usługodawca odpowiedzialności
nie ponosi
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do udostępniania danych Użytkownika, jeżeli
obowiązek udostępnienia uprawnionym osobom wynika z obowiązujących
przepisów prawa.
XII. Wypowiedzenie Umowy na wniosek Użytkownika
Użytkownik ma prawo wypowiedzieć Umowę ze skutkiem na koniec okresu Wynajmu.
Wypowiedzenie może złożyć w następujący sposób:
a) drogą elektroniczną na adres e-mail)Usługodawcy: contact@osmiafuture.com.
b) listownie, na adres Usługodawcy wskazany w punkcie I.3.
XIII. Wypowiedzenie Umowy przez Usługodawcę
1. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 7-dniowego
(siedmiodniowego) terminu wypowiedzenia w przypadku wystąpienia ważnego
powodu, którym może być w szczególności likwidacja Aplikacji lub też zaprzestanie
działalności przez Usługodawcę.
2. Wypowiedzenie Umowy na świadczenie usług przez Usługodawcę następuje
poprzez wysłanie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy na adres poczty
elektronicznej Użytkownika wskazany w Koncie Użytkownika lub złożenia
oświadczenia Użytkownikowi w dowolny inny sposób. Skutkiem wypowiedzenia
Umowy jest likwidacja przez Usługodawcę Konta Użytkownika.
3. W przypadku, wypowiedzenia Umowy przez Usługodawcę przed końcem Sezonu,
opłaty wniesione przez Użytkownika podlegają proporcjonalnemu zwrotowi.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy za 14 dniowym okresem
wypowiedzenia, gdy Użytkownik łamie postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Usługodawca jest uprawniony do wprowadzenia zmian w Regulaminie ze skutkiem
na przyszłość. Informacja o zmianach do niniejszego Regulaminu będzie przesyłana
na adres e-mail Użytkownika podany podczas rejestracji. Brak pisemnej informacji o
22
braku akceptacji zmiany Regulaminu przesłanej do Usługodawcy w terminie 14 dni
od dnia jej wysłania do Użytkownika, oznacza akceptację wprowadzonych zmian w
Regulaminie przez Użytkownika. Pisemna informacja o braku akceptacji przez
Użytkownika zmiany Regulaminu jest równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy
przez Użytkownika.
3. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają
obowiązujące przepisy prawa w szczególności Kodeks Cywilny.
Regulamin w obecnym brzmieniu wchodzi w życie z dniem 31.01.2022 r
23
Załącznik nr 3
do Regulaminu aplikacji_BeeGrow
Regulamin Komisu Kokonów
§ 1
Użyte w regulaminie definicje mają następujące znaczenie:
)
a) Komisant)– OSMIA FUTURE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
b) Komitent – za Komitenta uważa się Usługobiorcę – zgodnie z definicją zawartą w
regulaminie aplikacji BeeGrow, który dostarcza Komisantowi Przedmioty będące
jego własnością, aby Komisantowi zlecić ich sprzedaż.
c) Konsument)– to)klient)będący wyłącznie osobą fizyczną dokonującą z
Komisantem)czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością
gospodarczą lub zawodową,
d) Przedmiot/y)– rzeczy ruchome lub nieruchomości oferowane przez)Komisanta)do
sprzedaży za pośrednictwem)aplikacji mobilnej BeeGrow,
e) Przedsiębiorca – Komitent)niebędący)Konsumentem,
f) Umowa komisu)– umowa komisu )Przedmiotów, zawarta
pomiędzy)Komisantem)a)Komitentem, na skutek złożenia przez)Komitenta
zamówienia,
g) )Zamówienie)– to oświadczenie woli)Komitenta, iż zamierza on zawrzeć z
Komisantem umowę komisu)określonych)Przedmiotów,
h) Aplikacja - Aplikacja mobilna BeeGrow możliwa do pobrania przez Użytkownika za
pośrednictwem platformy Google Play/Apple Store, instalowana w pamięci
Urządzenia końcowego Użytkownika.
i) Przedmiot – uśpione kokony pszczoły murarki ogrodowej w formie pudełka
liczącego 500 sztuk kokonów.
§/2
1. Komitent oświadcza, iż jest właścicielem Przedmiotu umowy.
2. Komitent zapewnia, że Przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych
oraz nie jest obciążany prawami osób trzecich.
3. Regulamin Komisu Kokonów stanowi załącznik do Regulaminu Aplikacji BeeGrow
i żadne z jego postanowień nie narusza ustaleń wynikających z Regulaminu
Aplikacji BeeGrow.
§/3
1. Komitent zleca Komisantowi, aby dokonał sprzedaży na rachunek Komitenta
Przedmiotu umowy za cenę nie niższą niż podaną przez Komitenta w Aplikacji
Beegrow.
2. Komitent nie może żądać zapłacenia żnicy ceny, jeżeli sprzedaż Przedmiotu
umowy po cenie podanej przez Komitenta w Aplikacji byłaby niemożliwa, a
dokonanie sprzedaży uchroniło Komitenta od szkody
24
3. W pierwszej kolejności Komisant będzie sprzedawał Przedmioty, krych
Komitenci podali najniższą cenę.
4. Za pomocą Aplikacji Komitent określa na jaki czas oddaje Przedmioty w komis
Komisantowi.
5. W przypadku posiadania 50 uli lub więcej Komisant może odebrać kokony po
wykonaniu Usługi Serwisowania. Kokony mogą być również dostarczane kurierem
lub osobiście na adres Komisanta Karnków 51, 95-015 Głowno
§/4
1. Strony zgodnie ustalają, że wynagrodzenie Komisanta jest równe kwocie uzyskanej
jako cena sprzedaży Przedmiotu umowy pomniejszonej o cenę podaną przez
Komitenta, bez dodatkowej prowizji dla Komitenta.
2. Komisant może dokonać potrącenia należnej mu prowizji z ceny uzyskanej ze
sprzedaży Przedmiotu umowy.
§/5
Od chwili wydania Przedmiotu umowy Komisantowi przez Komitenta, Komisant ponosi
ryzyko jej zniszczenia, uszkodzenia lub utraty.
§/6
1. Jeżeli Przedmiot umowy nie zostanie sprzedany w terminie do 15 kwietnia każdego
roku to Komisantowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
2. W przypadku odstąpienia od umowy, Komitent ma obowiązek odebrać Przedmiot
umowy w terminie 7 dni od chwili złożenia mu przez Komisanta oświadczenia o
odstąpieniu od umowy.
3. W przypadku, gdyby Komitent w sytuacji wskazanej w punkcie poprzedzającym
pozostawał w zwłoce z odbiorem Przedmiotu umowy, Komitent zapł aci
Komisantowi karę umowną w wysokości 1 zł za każde pudełko za każdy dzień
opóźnienia.
4. W przypadku gdy po upływie terminu wskazanego do odbioru, Komitent nie
odbierze Przedmiotów Komisant ma prawo odesłać je na koszt i ryzyko
Komitenta.
§ 7
1. Płatność dokonywana jest poprzez Aplikację mobilną.
2. Wszelkie płatności są przekazywane na rachunek Usługodawcy zgodnie z
postanowieniami Regulaminu Aplikacji BeeGrow.
§ 8
1. Komisant zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy za 14 dniowym okresem
wypowiedzenia, gdy Komitent łamie postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Komisant jest uprawniony do wprowadzenia zmian w Regulaminie ze skutkiem na
przyszłość. Informacja o zmianach do niniejszego Regulaminu będzie przesyłana na
adres e-mail Użytkownika podany podczas rejestracji. Brak pisemnej informacji o
braku akceptacji zmiany Regulaminu przesłanej do Komisanta w terminie 14 dni od
25
dnia jej wysłania do Komitenta, oznacza akceptację wprowadzonych zmian w
Regulaminie przez Komitenta. Powyższe nie ma zastosowania do konsumentów.
3. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają
obowiązujące przepisy prawa w szczególności Kodeks Cywilny
Regulamin w obecnym brzmieniu wchodzi w życie z dniem 31.01.2022 r
26
Załącznik nr 4
do Regulaminu Aplikacji BeeGrow
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Mają Państwo w myśl art. 27 w zw. z art. 55 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
Konsumenta (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) prawo odstąpienia od
niniejszej umowy w terminie 14 dni. Każdemu Klientowi będącemu Konsumentem/
Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy
zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy
przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie
przez Użytkownika (dalej jako „Klient”) lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż
przewoźnik.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów
określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w
sytuacji:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo
odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę, o
swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze oświadczenia wysłanego do nas
drogą pocztową lub drogą elektroniczną na wskazane w Regulaminie adresy
korespondencji.
Aby złożyć oświadczenie co do odstąpienia od umowy mogą Państwo skorzystać
z udostępnianego przez nas wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do Regulaminu
Aplikacji BeeGrow. Skorzystanie z wzoru formularza nie jest obowiązkowe i w żaden
sposób nie wpływa na samą realizację prawa do odstąpienia od umowy.
27
Do zachowania terminu 14 dniowego wystarczy wysłanie oświadczenia Klienta
o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
Skutki odstąpienia od umowy:
Gdy Klient odstąpi od umowy, umowa jest uważana za niezawartą,
a Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta jest zwolniony wówczas z wszelkich
zobowiązań. To, co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot
powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym
zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od
niniejszej umowy. Zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
w naszym sklepie).
Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta
Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które ze
zdarzeń nastąpi wcześniej.
Prosimy o odesłanie Towaru na podany wyżej adres nie źniej niż 14 dni od dnia, w
którym poinformowali nas Państwo drogą listowną czy to drogą elektroniczną o odstąpieniu
od niniejszej umowy. Termin jest zachowany również, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed
upływem terminu 14 dni.
Informujemy, iż będą Państwo zobowiązani ponieść bezpośrednie koszty związane ze
zwrotem Towaru.
28
Załącznik nr 5 do
do Regulaminu Aplikacji BeeGrow
stanowi przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Adresat (Regulamin Sklepu: „Adres Sprzedawcy”):
Niniejszym informuję Usługodawcę o moim odstąpieniu od:
OSMIA FUTURE sp. z o.o
Adres e-mail: contact@osmiafuture.com
Telefon: 660 633 209
I – (produkty zakupione w sklepie internetowym w aplikacji BeeGrow z wyjątkiem
termometrów oraz uli)
Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy od towarów zakupionych
w sklepie internetowym): w aplikacji BeeGrow.
Adres do wysłania reklamowanego towaru:
Stare Olszyny 9, 09-142 Załuski.
II
(termometry oraz ule)
Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy od towarów zakupionych
w sklepie internetowym): w aplikacji BeeGrow.
Adres do wysłania reklamowanego towaru:
Karnków 51, 95-015 Głowno.
*umowy sprzedaży następujących zakupionych przeze mnie Towarów (w miarę
możliwości prosimy podać dodatkowo numer zamówienia):
………………………………………………………………………………………………
………..……………………………………………………………………………………
…………………..…………………………………………………………………………
……………………………..
* u m o w y o ś w i a d c z e n i e d r o g ą e l e k t r o n i c z n ą n a s t ę p u j ą c e j u s ł u g i :
…………………………………………………………………………....…………………
………..……………………………………………....……………………………………
…………………..…………………………………………………………………………
……....……………………..
29
Data wypełnienia formularza: ……………………………… (* Właściwe zaznaczyć)
Imię i nazwisko Konsumenta/Wydruk z CEIDG Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta:
………………………………………………………………………………………………
………..……………………………………………………………………………………
…………………..…………………………………………………………………………
……………………………..
Adres Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta::
………………………………………………………………………………………………
………..……………………………………………………………………………………
…………………..…………………………………………………………………………
……………………………..
Numer rachunku bankowego (jeśli Klient wybrał ten sposób zwrotu) Konsumenta/
Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta: do zwrotu płatności za Towar:
………………………………………………………………………………………………
………..……………………………………………………………………………………
…………………..…………………………………………………………………………
……………………………..
Podpis Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta: tylko w przypadku
przesłania formularza w wersji papierowej:
………………………………………………………………………………………………
………..……………………………………………………………………………………
…………………..…………………………………………………………………………
……………………………..
30
Załącznik nr 6 do
do Regulaminu Aplikacji BeeGrow
stanowi przykładowy wzór formularza zgłoszenia reklamacji
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI
1. Dane Klienta:
2. Informacje o przedmiocie podlegającym reklamacji – opis wady
3. W związku art. 561 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego żądam:
nieodpłatnej naprawy zakupionego przeze mnie Towaru
wymiany wadliwego Towaru na nowy Towar
odstąpienia od umowy i zwrot zapłaconej ceny*
obniżenia ceny Towaru*
*Pouczenie: Art. 560 Kodeksu cywilnego § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący
może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że
Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz
Imię i nazwisko Klienta (Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta):
…………………………………………………………………………………...................
........…………………………………………………………………………………...........
................…………………………………………………………………………………...
........................
Adres zamieszkania:
……………………………………………………………………………………………..
…….…………………………………………………………………………………..........
.................…………………………………………………………………………………..
.........................
E-mail oraz telefon:
…………………………………………………………………………………...................
........…………………………………………………………………………………...........
................…………………………………………………………………………………...
........................
Towar (kod Towaru/ nr seryjny, nazwa):
…………………………………………………………………………………...................
........…………………………………………………………………………………...........
................…………………………………………………………………………………...
........................
Data zakupu Towaru:
…………………………………………………………………………………...................
........…………………………………………………………………………………...........
................…………………………………………………………………………………...
........................
Opis wady w tym moment wystąpienia wady, ewentualnie opis okoliczności, w których wada występuje,
ujawnia się:
…………………………………………………………………………………...................
........…………………………………………………………………………………...........
................…………………………………………………………………………………...
........................……………………………………………………………………………
……...........................
31
wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli
rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił
zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
Data wypełnienia formularza: ………………………………
* Właściwe zaznaczyć
…………………………………………….
(podpis Klienta)
32
Załącznik nr 7 do
do Regulaminu Aplikacji BeeGrow
POLITYKA PRYWATNOŚCI APLIKACJI BEEGROW
Niniejsza Polityka Prywatności stanowi dokument powiązany z Regulaminem Aplikacji
(„Regulamin”). Definicje pojęć użytych w niniejszej Polityce Prywatności zostały
zamieszczone w Regulaminie. Postanowienia Regulaminu stosuje się odpowiednio.
Polityka ta ma charakter informacyjny i jest spełnieniem obowiązków informacyjnych
nałożonych na administratora danych na podstawie Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych, dalej: „RODO”) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000, dalej: „Ustawa”).
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca OSMIA
FUTURE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puławach, ul.
Ignacego Mościckiego 1, 24-110 Puławy, wpisana do Krajowego Rejestru
Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin- Wschód w Lublinie, z siedzibą w Świdniku,
VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS:
843397, posiadająca NIP: 7162829382, REGON: 386141885, właściciel BeeGrow.
2. Użytkownik oświadcza, że udostępnione Usługodawcy dane osobowe gromadzi
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
II. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Użytkownik, będący administratorem wprowadzanych do Aplikacji danych
udostępnia Usługodawcy dane osobowe w zakresie zgodnym i wybranym przez
Użytkownika.
2. Zakres udostępnionych danych przez Użytkownika obejmuje dane Użytkownika,
będące danymi zwykłymi, a w szczególności:
a) nazwę użytkownika,
b) imię, nazwisko,
c) adres e-mail,
d) dane IP urządzenia Użytkownika,
e) numery telefonów,
f) dane adresowe,
33
g) dane niezbędne do wystawienia faktury VAT,
h) identyfikator urządzenia (w celu wysyłania powiadomień push),
i) aktualna lokalizacja (przy usługach lokalizacyjnych, termometry/ule),
j) tymczasowy dostęp do kamery telefonu użytkownika, ze względu na skaner
kodów QR
k) rodzaj posiadanych upraw (w celach reklamowych),
l) informacje na temat działek zarejestrowanych przez użytkownika (w celu
dostosowania funkcjonalności związanych z ochroną roślin i zapylaniem),
m) informacje o zakupach użytkownika,
n) informacje o dacie rejestracji.
3. Podanie danych osobowych Użytkownika na mocy akceptacji Regulaminu i Polityki
Prywatności następuje wyłącznie w celu i w zakresie realizacji Usług.
4. Przetwarzanie udostępnionych danych osobowych odbywa się po stronie podmiotu
przetwarzającego Usługodawcy - SMART SOFT SOLUTIONS Sp. z o.o. z siedzibą
w Longinówce, Longinówka 50, 97-340 Rozprza, zarejestrowaną pod numerem KRS
0000692613 przez Sąd Rejonowy dla Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, NIP:
7712893392, REGON 368131429.
5. Usługodawca przetwarza udostępnione mu dane w okresie świadczenia Usług, tj. od
momentu założenia konta w Aplikacji do 30 (słownie: trzydzieści) dni po
skasowaniu konta Użytkownika w Aplikacji i rozwiązaniu Umowy w przypadku
braku skorzystania przez Użytkownika z dodatkowych usług odpłatnych. Okres
trzydziestodniowego przetwarzania danych związany jest z istnieniem
automatycznych zapisów Aplikacji, dzięki krym Usługodawca umożliwia
zachowanie integralności danych podczas świadczenia Usługi. Okres przetwarzania
danych może być dłuższy, gdy prawo polskie lub unijne nakłada na Usługodawcę
taki obowiązek.
6. Usługodawca zapewnia, że osoby mające dostęp do danych osobowych zobowiązane
są do zachowania poufności przy przetwarzaniu danych osobowych.
7. Usługodawca zobowiązuje się , w ramach swojej organizacji, przetwarzać
udostępnione dane ze szczególną starannością, zgodnie z Rozporządzeniem oraz
innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób,
których dane dotyczą, w szczególności poprzez zastosowanie odpowiednich
środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania
danych osobowych adekwatną do zagrożeń związanych z przetwarzaniem danych
osobowych, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia.
III. SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH
34
1. Cel i zakres przetwarzanych danych osobowych określa zakres danych podanych
przez Użytkowników w Aplikacji. Charakter usług świadczonych przez
Usługodawcę uniemożliwia ich świadczenie w sposób anonimowy.
2. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w celu:
a. realizacji przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b. realizacji umów z Użytkownikiem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c. działań promocyjnych i handlowych Usługodawcy (w przypadku, gdy
Użytkownik wyraził zgodę art. 6 ust. 1 lit. a RODO, zaś w innych
przypadkach art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadniony interes
Administratora polegający na informowaniu o świadczonych przez niego
usługach).
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak podania informacji
uniemożliwi wykonywanie Usług oraz realizację umów przez Usługodawcę.
4. W przypadku uzyskania przez Usługodawcę wiadomości o korzystaniu przez
Użytkowników z usług niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami
(niedozwolone korzystanie), Usługodawca może przetwarzać dane osobowe
Użytkowników w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności.
5. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres 30 dni licząc od dnia
usunięcia Konta, a po tym czasie będą usuwane, o ile ich przetwarzanie nie będzie
konieczne w oparciu o inną podstawę prawną np. w związku z biegiem terminu
przedawnienia roszczeń lub przepisami wynikającymi z obowiązków podatkowych
(w przypadku dokonania zakupów w Aplikacji).
6. Usługodawca nie dokonuje transferu danych osobowych do państw trzecich.
IV. ODBIORCY DANYCH
1. Usługodawca może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom trzecim
w celu wykonywania czynności wskazanych w Regulaminie i obsługi
Użytkowników. Wówczas odbiorcami danych Użytkowników mogą być: dostawca
hostingu dla Aplikacji, firma obsługująca technicznie Aplikację Smart Soft
Solutions sp. z o.o, biuro rachunkowe Usługodawcy, podmioty świadczące usługi
jako firmy dostarczające usługi lub rozwiązania informatyczne, banki/operatorzy
płatności, jeśli jest to niezbędne do obsługi płatności, firmy świadczące usługi
doradcze i audytorskie, kancelarie prawne, firmy archiwizujące i utylizujące nośniki
danych, firmy kurierskie i pocztowe.
2. Dane osobowe zgromadzone przez Usługodawcę mogą być także udostępnione:
odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich
35
przepisów prawa lub innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych
przez przepisy prawa.
3. Każdy podmiot, któremu Usługodawca powierza do przetwarzania dane osobowe
Użytkowników, w oparciu o umowę powierzenia przetwarzanie danych osobowych
(dalej Umowa powierzenia”) gwarantuje odpowiedni poziom w zakresie
bezpieczeństwa i poufności przetwarzania danych osobowych. Podmiot
przetwarzający dane osobowe Użytkowników w oparciu o Umowę powierzenia
może przetwarzać dane osobowe Uż ytkowników, za pośrednictwem innego
podmiotu, wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody Usługodawcy.
V. PRAWA PODMIOTU DANYCH
Każdy Użytkownik ma prawo do: (a) usunięcia danych osobowych zgromadzonych na jego
temat zarówno z systemu należącego do Usługodawcy, jak i z baz podmiotów, z którymi
współpracuje lub współpracował Usługodawca, (b) ograniczenia przetwarzania danych, (c)
przenoszenia danych osobowych zgromadzonych przez Usługodawcę na temat
Użytkowników, w tym do otrzymania ich w ustrukturyzowanej formie, (d) żądania od
Usługodawcy dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, (e) wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania, (f) cofnięcia Usługodawcy zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem (g) wniesienia skargi na Usługodawcę do organu nadzorczego.
VI. BEZPIECZEŃSTWO
1. Usługodawca stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę
przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych
objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza technicznie i organizacyjnie dane
przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę
nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy/RODO oraz zmianą, utratą,
uszkodzeniem lub zniszczeniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych
Użytkowników przechowywany jest na zabezpieczonym serwerze oraz dane chronią
również wewnętrzne procedury Usługodawcy z zakresu przetwarzania danych
osobowych i polityki bezpieczeństwa informacji.
2. Usługodawca wdrożył również odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych, takich jak
minimalizacja danych, oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych
zabezpieczeń, tak by spełnić wymogi RODO oraz chronić prawa osób, których dane
dotyczą. Usługodawca wdraża wszystkie niezbędne środki techniczne określone w
36
art. 25, 30, 32-34, 35-39 RODO zapewniające zwiększoną ochronę i bezpieczeństwo
przetwarzania danych osobowych Użytkowników.
3. Jednocześnie Usługodawca wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usług
świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem się do
systemu teleinformatycznego i urządzenia Użytkowników szkodliwego
oprogramowania (malware), jak również nieuprawnionym dostępem do danych
Użytkowników, w tym osobowych, przez osoby trzecie, pomimo działania Systemu.
W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, Użytkownicy powinni stosować
odpowiednie zabezpieczenia techniczne np. z wykorzystaniem aktualnych
programów antywirusowych lub chroniących identyfikację Użytkowników w sieci
Internet. Aby pozyskać szczegółowe i profesjonalne informacje odnośnie
zachowania bezpieczeństwa w sieci Internet, Usługodawca rekomenduje ich
zasięgnięcie u podmiotów specjalizujących się w tego rodzaju usługach
informatycznych.
VII. DODATKOWE ZGODY
Użytkownik, stosownie do swych decyzji i oświadczeń (zgód) składanych na etapie
rejestracji lub korzystania z Aplikacji, może wyrazić nadto zgodę na przesyłanie informacji
handlowych dotyczących marketingu bezpośredniego Usług oferowanych przez
Administratora lub jego partnerów handlowych, w tym newsletterów, skierowanej do
oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności
poczty elektronicznej z wykorzystaniem danych pozyskanych przez Administratora w
procesie rejestracji lub korzystania z Aplikacji.
VIII.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 25 stycznia 2022 r.
37